Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

rokok 14 batang akan diharamkan??alaaaa~ knpkah? mengapakah?

cedeyhnyerrr la aku yek~~~ wah! sgt cedeyh~
menceceh2 air mata aku nih..
dah macam kehilangan bantal busuk aku je

aku bukan ape
kecian kepada budak2 sengkek yg nk merokok tuh~
pasnih, nk merokok tuh adik2 kenela kongsi2 yek
korek duit tabong kat peti ais tuh utk bli rokok ..ala3 cian~
bak kate pepatah "biar lambat asal selamat"~  aik? belasah je laaaa

heeeeeee

okey2
aku dah nk mule membebel nih... haaaa nk bg info sikit.. 
malas nk kondem2 org arinih~ lantak la bg PEROKOK2 tuh sume.
 lg pon, aku kurang sihat lorr T_T
tp blogging tetep blogging beb~~ SEMANGAT!! hihihihi

erm
tp klu nk bebel skit leh kan???hihihihikhikhik
erm haram kan lah macamanerpon, 
dah klu xder kesedaran dr DALAM DIRI INDIVIDU tuh, 
buat lah iklan TVC, paper ad, poster seGAH manerpon, XDERNEYR JALANNYERRRRR...
cayoooolah~
bak kate mereka lah..yg penah aku dengar.....
"dah klu dah ajal, xisap rokok pon mati jugak~"
wah3! ckp cam xder pegangan agama... 

hoh! ad yg terbaek nih! =)

dah terang2 nmpak rokok itu membawa maut dorrrrr...
korang dah tau dah pon~~~~kan?
kireneyrr cam korang nk bunuh diri la kan???
dan membunuh diri tuh kan BERDOSA BESAR??
haaaa lu pikirlah sendri~ 
lalalalalaa sajeje nk membebel kikikikiki kasi panas skit telinge korang

"sebab bagi kami PEREMPUAN2,
merokok itu tak macho pon beb!"

-----------------------------------------------------
hee
bawah, adalah ad-ad yg agak menarek minat aku
bagi aku, ianyerr SANGATTTT MENAREK! kikikiki

hah! sumbat selagih ader celah yek~ hehe

photoshop effects yg superb beb!

alah, jam je akan rosak..diorang xdenyerrr nk peduli~

tepukan kpd mereka clap! clap! 
ari2 rm5+, rm6+, rm7+, rm8+(harga mengikut bran hehe) yg korang gune tuh, 
klu sedekah pon dapat PAHALA beb~

"sekian dr bilik berita tak bertauliah" - 

applesakura

8 komen best!:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

haramkan semua r0k0k boleh ?

applesakura said...

hah!miss lolly~~~ jom kite vote!!!! kompom esok jugak diorang haramkan~ hee

Anonymous said...

benci dgn rokok!!

applesakura said...

same! haaa sgt benci! bau die leh wat aku koma 2 minit~ wah! hehe

NAZ said...

gambar dia menarik nafsu minat merokok hahahaa

applesakura said...

sabooo je la aku ngan naz nih~~ dush dush!

ahmad endo said...

budak sekolah yang isap rokok aku rasa yang tak puas ati...hehehe

applesakura said...

tuh budak2 skolah~~ xreti pikir... y dah beso panjang tuh, pikir2 kan lah~~~ hehe

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!