Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

klu aku nk membela, agak2 boleh x?

yerr~ mari2..rapat2
kite skunk berada di alam binatang skunk nih...
pengumuman~
nih bukan blog zoo atau tempat pelindungan binatang yek
hikhik

tetibe pagi nih, aku nyer angan2 tinggi lak..
terasa nk membela binatang plak.
tp tuhlaa...

nk bela wate horse lah.. amacam??
adoiii katmaner pulok aku nk cr telor neyrr??
jejalan tepi pantai??
pangkor ader ke agak??? kikikiki

klu ader, ader gak la teman mandi dalam jakuzi nanti
muahahahhahahahaa berangan!
pastuh ditemani kuda yg diTranformkan
menjadi ikan laga! wah! 
kompom sume org jeles ngan aku weiii
kembang punggong aku itu sudah pasti~ hehe
takpon,
bela binatang peliharaan macam Toothless~~~
wah! syok jugak~~ leh terbang2..
xyah jem2 kikikiki
xpayah penink pasal minyak naek
xpayah penink nk bayar roadtax, insurans...
balax2 + boypren2 sume pon berator XTAU MALU nk tumpang! yah! hik
kan? kan?
xpon ssh2 sgt,
aku bela, BATman jela..
selain jadi binatang peliharaan aku, leh jadi bodyguard skali hehehehe
save duit! 2 in 1! haks
TAPI 
rupenyerrr..
aku hanya mampu bukak ladang, 
bukak cafe
dan
Bela PETsociety jelaaaa~~~
tuh pon umah aku dah lamer dah xbersapu
org gaji pon dah balik indon sudah...
pokok2 belakang umah sume dah lari duduk kat umah sebelah.. T_T

apa yg tinggal???
hanyerlah gambo2 kenangan je laaaa

bz meyh skunk..dah xberkesempatan dah nk 
menjaga binatang2 belaan nih sume...
buat mati je kang~ 
jgn kan kate jaga, ziarah pon idok!
haiyaaaaa...
"mummy bz darling..koroje belambak kat opis nk siapkan"

tapi, blogging leh plak..huhu
dokla diam2 main menan kat umah tuh yek~ xpon..
g la jejalan umah jiran..yek Cubbyz (tuh name cutenyer) hik

sekian dr bilik berita tak bertauliah lalalaaa

applesakura

0 komen best!:

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!