Video

terima kasih coz sudi jadi kwn sayerr..=)

macam rojak daaaaa entry aku harinih hehe

Comel x anak aku??? muahaahahhaha
ada x cam upe mummu..eh silap.. mu
mmy die nih???lalala
adekan??? aderkan??
aum~~~ hahahhahahahahaha

oklah..oklah..dah lah tuh~
rentikan sume yg korang pikirkan tuh.. salah pon..
hik.. nih anak jiran busu aku daaa.
nameneyrr Anis~ sweettttkn???~~~~
tengok la sape yg dukong~~huhu
geram gilerr aku ngan die nih weiii
rase cam nk gigit2 pipi die tuh..

"aum!!!eeee"

-----------------------------------
SEMALAM, aku agak bz banyak laaa..
g KLIA, antar adik aku, Chaer g umrah.
(hadiah kerana dapat 10A's SPM arituh)
SERONOK giler die..(aku? ntahla..xtau blerrla nk g...=(

sblm berangkat g KLIA sempat la posing2 skit lam kete.
yg peliknyer, aku xla pulak posing2~
mungkin sebab sakit gigi kot..
mood nk memosingkan diri pon xderr..

sooo sad~
erm..tapi, bagus gak, akuxsnap gmbooo
kurang skit, hard attck korang...
kerana gambar itu sudah pasti amat mengerikan~~ haaa

tadaaaaa my beloved adik2
dr kiri: Chaer & Iqin.. (dengan senyuman kura2nyerr)


tadaaaaa...
nihlaaaa yg pling wat aku ketawa tergolek2
"Long, cube ko tengok nih.. amat ansem kan muke aku~"
kata2 tuh wat mata aku nk tersembul keluar kejap!..
(mujur xsempat nk tesembul)

ya ampun~
muke suci bersih + suci murni giler! pegh!
muahhahAHHAHAhahhahahaa..
abis die aku kitai arituh..
hahahahahaha
tp biler lambai die,
wat aku rase nk nangis..
dah la die g sengsorang ngan rombongan jemaah.
camnerlah die kat sana~

mkn ke die?
selese ke die?
kene tipu ngan pak arab ke?
aiyaaaaa... mcm2 benda aku pikir..
tp xper.. die dah beso.. pandaila die jaga diri. =(
insyaallah~

-----------------------------------------
mlm td.. lam kul12.30 tengahmalam,
mama kesayangankuh PULANG dr Beijing!!!

yeay!!!

alhamdulillah..mama selamat sampai.
mama pulang dengan 3 Beg! wah! pegi 2 beg jer..
balik +1 beg lagih hehehee

tadaaaaa..
1st time aku dapat crocs~
sblm nih tengok org pakai je.. xmampu lorrr

sekali omak den bli HELLO KITTY daaaaa~~~ 
belasah jelaaa... asalkan sedap pakai~ kan?kan? hee
nmpakla mude 10 tahun huhu

haaaa~~ nk tengok aku try test??? jap yek~

dan beg nih! pegh!!! ladies siotttt~

tadaaaaa~~~
aku dan CROCS Hello Kitty ku~
cumel...

thanks mama! muaxoxo! luv u!


applesakura

8 komen best!:

zool said...

Cam rojak takpe jgn cam sambal belacan.. tak ke haru

Anak Perak said...

memang rojak. Tapi sedap. hehe..

Anonymous said...

waahh best gle ur bro dpt g umra..sorg2 lak 2..uishhh salute laaa..hehe

applesakura said...

Zool : hehehe tuh la.. mujur xjadi ssambal belacan aiyokkkk hee

anak perak: wah! kampong sayer pon kat perak.. kuala kangsar.. hehehehe..rojak sedap kan??? nyum nyum~

zetty said...

comel la kasut along...
hehehe..
nak pnjam leh x??
:)

applesakura said...

nk pinjam???wek2~~ xleh~~ huhu

ielamorry.om said...

cantik hello kitty tuuuuuu :D :D :D

anis si budak tecikk tu pon comelll :D

applesakura said...

hehehehehhehehe cute kan iela?? hehehe
cumellL~~~ huhu sukew jugak~~ lalalaa

Post a Comment

wah~ nk komen ker nih???hehehe sila2... xkena bayar pon heeeee

Related Posts with Thumbnails

post aku paling PEMES!